رنگ و بوی وحدت 1

دهنگ

                                                               دهنگ1     آل کندی2

تک گل مسابقه ی تیم دهنگ را سالمین مظفری از روی نقطه ی پنالتی به ثمر رساند.

 



نظرات شما عزیزان:

mm
ساعت5:42---24 مهر 1391
ال کندی برد یا دهنگ
پاسخ:
پاسخ: سلام همشهري محترم.... آل كندي


احمد
ساعت14:38---22 مهر 1391
سلام،

منم با دوستان موافقم

همه مسئولان باید جلوی مردم گزارش کارهایی که انجام دادن یا ندادن و دلیلهاشون رو بگن...حالا اگه خودشان داوطلبانه انجام میدن یا مردم ازشون سوال میکنن



واسه تشکر
ساعت13:36---21 مهر 1391
دلم میخواست منصور جمالی می اومد و می گفت اون روزها با اون همه تلاش و زحمت چقدر فشار روش بوده؟ داش منصور دستت طلا.

میهن دوست
ساعت10:55---21 مهر 1391
قربون دستت حامی جان، ولی ای کاش کسی بود و این درد رو ریشه کن میکرد. مشکل اینه که همه خودشون رو به بیخیالی زدن و بعضیا اون وسط دارن جولون میدن!

حامی فوتبال
ساعت20:31---20 مهر 1391
متأسفانه فوتبال روستامون هم مثل سایر امورات روستا دسته ای شده و هر کس که بخواد وارد این حیطه بشه باید خودش رو واسه هر حرف و حدیثی آماده کنه. اگه اینجوری پیش بره نه اینکه مثل بازی قبل جلو آل کندی میبازیم، بلکه در آینده از بیگلر آباد هم خواهیم باخت.قبلنا روز مسابقه ی فوتبال پیر و جوون و بچه همه با شوق می اومدن و تیمو حمایت میکردن. البته اون موقع دهنگ یکی از تیمهای اول منطقه بود و خیلی کم بازیهاش رو میباخت. چه بر سر فوتبالمون اومده که به اینجا رسیدیم؟ در یک مقطع منصور جمالی تیمو به دست گرفت، از بیرون زمین باید حریف آقا غفور می شد تا حواسش متوجه برنامه ها و حرفهای او باشه و در داخل زمین هم ناصر خان حاشیه سازی میکرد و چون اون هم مثل برخی از عزیزان سیاست زنجیره ای بودن و لاوی رو بلد نبود سرانجامش این بود که دوام نیاورد و مجبور شد کنار برود.فکر کنم بازی با زنگارد بود که اتفاق عجیبی افتاد، تیم نیاز به یک تعویض داشت و این واضح بود آقا غفور، غنی زاده رو میخواست وارد بازی بکنه، 2گزینه تعویض داشت، موسی خواجوی که دیگه نفس نداشت و فقط داخل زمین راه میرفت وسالمین مظفری که خوب بازی نمیکرد.تابلو تعویض که بالا رفت شماره فرهان دلاکی که هم خوب بازی میکرد و هم نفس داشت رو نشو داد و تعجب همه رو به همراه داشت.وای از روزی که سیاست وارد بازی بشه!اکنون هم دیر نشده وباید تغییرات رو شروع کرد، البته در ابتدا باید تیم رو جوون کرد تا حداقل پس از چند سال جواب بده.چند نفر از بازیکنان که واسه تیم زحمت کشیدن و حالا دیگه دوره بازیشون به پایان رسیده، از جمله ناصر دهنگی، سید محمد علیزاده، موسی خواجوی، سید محمد قادری.....باید کنار برن تا تیم جدید بدون استرس و یکدست بتونه شکل بگیره وگرنه در آینده جای آل کندی از بیگلرآباد نیز شکست خواهیم خورد.در این صورت تیم رو منهلش کنید و آبروریزی نکنید ،البته اینم واسشون سخته چون بعضیا دارن از این راه نفع میبرن وبا نزدیک شدن به جوونا و دادن کفش و کباب و ...برای برنامه هایشان برنامه ریزی میکنن.این رو باید گفت کفش دادن به بازیکنان و یا جمع شدن دور هم و تشکر و خوردن کباب اصلا مشکلی نداره،بلکه بسیار خوب و جالب است ولی وقتی که تیم هزار مشکل داره و هر روزبه جای پیشرفت با پس رفت مواجه است و روز به روز افراد بیشتری از اون زده میشن اونم با نیتی که خودش اساسأ مشکل داره این یک کار بیخود و در جهت منافع برخی از عزیزان است.
پاسخ: سلام... همشهری محترم،از اینکه در جهت رفع مشکل ورزشی جوانان نظر داده و وقت صرف نمودید،از شما ممنونیم.


هدف
ساعت0:02---20 مهر 1391
حلف الفضول-قرار شد نظراتي كه افراد مورد تخريب قرار مي گيرند را تأييد نكنيد-چطور اجازه تأييد نظرات تمسخرآميز به افراد را مي دهيد-همين كارتان مشخص مي كند كه جناحي عمل مي كنيد.
پاسخ: سلام... همشهری محترم،ما به قصد تخریب یا تمسخر نظری را تایید نخواهیم کرد نیت ما این است که مسئولین مربوطه نیز پاسخگوی سوالات و انتقادات مردم باشند زیرا هر فردی که از سمتی برخوردار باشد مسلما نواقصی را هم دارد و در صورتیکه از این انتقادات استفاده ی بهینه شود شاهد پیشرفت بهتر و بیشتری خواهیم بود.


الکی خوش
ساعت2:35---19 مهر 1391
محله برا کارومن
آخ منزل یارومن
خدا ک شادوش بوم
ماه شب تارومن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 18 مهر 1391برچسب:,ساعتتوسط حلف الفضول | |